Het kan zijn dat er soms defecte onderdelen naar ons teruggezonden moet worden. Wij raden aan om de volgende instructies te gebruiken als je een computer naar ons toe gaat sturen. Let er op dat jij verantwoordelijk bent voor het retourneren van een product en verantwoordelijk bent voor eventuele schade tijdens het transport.
Computer: Als je de hele PC naar ons toe wilt sturen zijn er 2 opties. Je kan de PC langsbrengen of opsturen. Als je van plan bent om de PC op te sturen is het zeer verstandig om de computer in de originele doos en bijgeleverde piepschuim te verpakken. Deze is namelijk specifiek voor de kast ontworpen. Zat de videokaart apart verpakt toen je de computer ontving? Haal deze er dan ook weer uit om schade te voorkomen aan het slot. Let er op dat jij als klant verantwoordelijk bent voor de schade die tijdens het transport ontstaat. Als er fysieke schade ontstaat kan de garantie op componenten vervallen. De verzending van accessoires is alleen noodzakelijk als het product wordt herroepen.
Videokaart: Als je van plan bent om de videokaart op te sturen is het aan te raden om deze in een antistatische zak te plaatsen om deze vervolgens om in te wikkelen in luchtkussenfolie. Mocht je nog de doos van de videokaart hebben gebruik deze dan om de videokaart naar ons toe te sturen.
Geheugen: Geheugenmodules komen in sets van 2. Wij hebben beide modules nodig om de garantieaanvraag te kunnen verwerken. Elke geheugenmodule heeft een serienummer. Een set heeft een bijna identieke serienummer, zo kan je identificeren of je de juiste modules hebt. Wij plaatsen sets van geheugenmodules om en om in het systeem. De geheugenmodules in slot 1 en 3 is een set en in slot 2 en 4 is een set.
Verpak de geheugenmodules met voorkeur in een antistatische zak en wikkel deze om in luchtkussenfolie.
Vermeld bij alle verzendingen je bestelnummer, de adresgegevens (als er geen adresgegevens vermeld worden gebruiken wij de adresgegevens die bij de bestelling zijn doorgegevens)